Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Podotherapie Van Loon doet er alles aan om uw gezondheidsklachten zo goed mogelijk te behandelen. Het doel is om de hoogst haalbare kwaliteit van zorg te leveren. Dit gebeurt in overleg met u en uitsluitend met uw toestemming. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de behandeling zelf of over de manier waarop de podotherapeut met u omgaat. Bespreek dit in eerste instantie met uw behandelend podotherapeut.

U kunt uw klacht kenbaar maken op de volgende manieren:

Per post:
U kunt uw klacht per post versturen naar:
Podotherapie Van Loon
Jhr Ruys de Beerenbroeckstraat 7
5463 CD Veghel

Per e-mail:
U kunt uw klacht per e-mail sturen naar: info@podotherapievanloon.nl

Telefonisch:
U kunt uw klacht telefonisch bespreken met de klachtenfunctionaris. U belt hiervoor naar het nummer: 0413-377262. Indien geen gehoor, spreek het antwoordapparaat in en u wordt zo snel mogelijk teruggebeld.

Samen met u zoeken we naar een passende oplossing voor uw klacht.
Indien we er samen niet uitkomen, dan kunt u een klacht indienen bij de Nederlandse Vereniging voor Podotherapie.